Back in business

Trodde nästan inte att jag någonsin skulle blogga igen, men här är jag nu iaf. Student om dryga två veckor, har haft fullt upp med skolgrejer, balträningar, klänningshysteri och allmänna myssaker också förstås. :)
Känner mig totalt ringrostig vad gäller att skriva här, så det är nog bäst att jag börjar lite försiktigt. Vill inte avskräcka mig själv.
Därför tänker jag inte dra en lång harrang om alla gångna händelser de senaste veckorna. Vi börjar från och med idag. Iaf just nu. Sen kanske man kan gå tillbaka om det är nödvändigt.
HURSOMHELST. Idag har Emma och jag förberett inför våran fotoutställning som vi ska ha imorgon. Inte så stort eller mycket, men ändå. Vi har valt att kalla den för "A foot-ography", med anspelning på att vi har fotat random människors fötter samt nedre delen på kroppen då vi inte ville ha med några ansikten. Känns bra, vi stannade kvar ca 2 1/2 timme efter att vi slutat för att göra klart. Guldstjärna i kanten där. Senare var det balträning, näst sista gången inför balen som är på lördag. Vi har fått kläm på det nu ganska så bra tycker jag. Sen gud hjälpe mig när det kommer på en stor klänning samt skavande skor. ;O
Min dag imorgon är inte riktigt mänsklig, har för mycket att göra på alldeles för lite tid. T-T Slutar (i teorin) 20 över två, men vem vet. Halv 5 imorgon är det hårförberedelser inför balen. Alltså disskussion om frisyr och sånt finlir. Hoppträning vid 7. Kommer hem sent. Nånstans därimellan på tiden som jag inte har måste jag försöka få till en hygglig presentation inför torsdagen samt en uppsats och en recension. Har börjat nu ikväll men hinner inte göra klart.
Vilken rolig uppdatering! gnäll gnäll och gnäll. Har trevliga och roliga nyheter också att berätta men det får vänta tills jag skyfflat undan det mesta av de jobbiga grejerna. :)

Ett exemplar från vår fotoutställning. "A twistad fot", tagen av moi.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen tillbaka!

2012-05-27 @ 12:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0