A still merry-go-round

God kväll, hoppas ni har haft en skön dag! Det har jag iaf. :) Även om hälften av den tillbringas i skolans dunkla korridorer. Emmas och min redovisning gick bra, vi improviserade lite smått sådär. Sen på engelskan fick vi höra ett par rätt intressanta redovisningar om allt från rakhyvlar till försvunna besättningar. :) Efter skolan åkte jag och köpte kraftfoder till Amber och spån. Lyckades ha sönder mitt visakort på nån vänster. Eller chipet lossnade, men det fungerar bara man är lite fösiktig. X)

Åkte hem en väldigt kort sväng innan jag åkte tillbaka till mjölby för att diskutera håruppsättning och trimma lite. :)  Nu ska resten av kvällens tillägnas ett par uppsatser och en recension. Hurra!
kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0