On the verge

Bäst att skriva ett inlägg nu! Har varit alldeles för ledsen och opepp för att blogga nu de senaste dagarna.
Jag tror jag lämnade någonstans vid träningen i måndags, och sammanfattat så har det gått si och så med Amber. Hon har varit lite småtrilsk i humöret och det är hör  väl som nämnt ihop med vår/ brunst o hårfällning. Hon är hur som helst humörig i ridningen och det känns dumt att pressa henne för hårt så det slår fel.
'
Uppdateringen kommer kanske att bli lite sådär nu, dels har jag mkt i skolan och dels mår jag inte bra över att min vita prins är försvunnen.
'
Det låter kanske fånigt men jag har haft honom hos mig i 13 år, somnat med hans lilla sammetstass i min hand nästan varje natt i 8-10 år. Vi förstod varandra exakt och han var mer än ett husdjur. Det känns att han är borta. Jag är inte mig själv just nu, jag vill inte tro att han är borta för alltid. Vi har skickat in en annons till tidningen, och hört med grannar och djurhem. Jag har letat överallt efter spår och jag bara väntar på att han ska komma springande när jag kmr hem och hälsa sådär som han alltid gjorde. Just nu finns inte den riktiga världen eftersom inte han är här. Det är en mardröm.
'
Man tar någonting för givet varje dag, när det givna försvinner så försvinner även varje dag.
'
Imorgon var det tänkt att det skulle bli hopptävling i lkpg, men vi strök oss från det då det är som det är med allt. Däremot ska vi försöka ta oss till terrängbanan nu i helgen och hoppa runt lite, förhoppningsvis har hon/jag piggnat till oss lite.
'
Nu ska jag fortsätta döda zombier i mitt undead nightmare spel. Hörs senare, Ha en bra helg!
Usch känner att tårarna droppar på madrassen när jag går igenom bilderna.
Godnatt nu sålänge!
Ska försöka drömma glada och spännande drömmar inatt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är ju inte alls fånigt att vara ledsen... Han var ju världens bästa kisse! Kram

2012-03-17 @ 09:05:14
URL: http://maybejohanna.blogg.se/
Postat av: Erica

Nej, var det därför du var så nere :( Tänkte jag inte ens på.. Vad jobbigt att han fortfarande är bortsprungen. Vi får hoppas att det är någon som har hittat och tagit hand om honom. Håller tummarna för din kissemiss :)♥

2012-03-17 @ 15:56:56
URL: http://aciree.blogg.se/
Postat av: fia

Nisseman... Snyft :'(

2012-03-19 @ 01:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0