Kallare inne än ute

Iaf i stallet, blev helt paff efter att jag mockat och kände att det var så skönt ute. Och ljust är det med, helt perfekt. :)
Något som inte är perfekt däremot är våra kulturhistorialektioner, det är så dålig stämning att man bara önskar att man var någon annanstans. Idag blev Emma utskälld för att hon var hemma igår, trots att hon var sjukanmäld.. Och så bestämde hon idag att vi som missade provet förra torsdagen ska göra det imorrn kl.16. Känns ju helt okej när man slutar två... #!@%!
Det var dagens surdeg det. Jag har precis ätit våfflor med nutella och banan, mumsis. Och nu pluggar jag. Ska sen ta tag i ridningen och jobba henne lite lätt. Gårdagens träning gick bra, fick Monica att svinga sig upp i sadeln och känna på henne. Vilket var kul att se. Imorrn är det hoppträning som gäller.
Vad kan man mer skriva om, det enda som är lite jobbigt med vädret är att jag tkr att det är för kallt för skinnjacka på morgonen men sen på eftermiddagen skulle det vara alldeles lagom. Likadant med kläderna, det växlar lite sådär. Amber känner likadant, kallt på morgonen men senare på dagen vill hon vara naken.
Bilder från i torsdags:

Graven är kul säger Amber..eller inte ;)

Skälla på mamma för suddiga hoppbilder, nej. Men får se om jag kan hitta nån bra inställning på kameran tills på söndag när vi ska ge oss ut igen och terränga oss.

 


Kommentarer
Postat av: Erica

Åh vad fina ni är :) Haha hon ser lite spattig ut på bilden med graven faktiskt!

2012-03-27 @ 19:00:20
URL: http://aciree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0