MVG i tokeri

Den där känslan som uppstår när katten byter kanal och man inte kan byta tillbaka... för han ligger och tittar på programmet.
Hemma från skolan, en lektion som bestod av grammatikprov, insåg ett misstag jag gjort efteråt så blev rätt sur.
Ikväll är det dressyrträning igen. Tror det kommer gå bra då hon kändes balanserad igår.
Är iskall om fingrar och tår så har burrat in mig i en luddig filt och försker bli varm, sitter och kollar på nåt töntigt barnprogram och ska snart gå ner i stallet och fixa.
Blir kanske mer uppdatering ikväll. ;)
Bilder från Emmas och mitt macaroonbak i fredags. (Det blev inte riktigt som vi hoppats i slutändan!)
hmm, undrar vilka det var som jag klickade dit på plåten? hm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0