Dagen efter min dag, så att säga

Hemkommen från skolan, hade en awsome födelsedag igår med familj och Camilla. :) Det var väldigt lyckat alltihop! Är väldigt glad för alla mina presenter. :') Ska ta kort på dem och lägga upp men det får bli ikväll kanske. Ska även tacka alla mysiga personer som skrivit på min fb logg. :)
Är på allmänt bra humör, var i god tid till min lektion idag, vaknade till en kattinvasion i sängen imorse, Emma tog med sig havrebollar och tände ett tårtljus för mig <3 , har roliga planer inför helgen, Somnade lycklig igår tack vare Camillas och min underbara humor som förgyllde kvällen. :)
Kom just hem till mysigaste hunden. Livet är bra. :)
Hej Hopp!

Kommentarer
Postat av: fia

Livet som nittonåring har fått en bra start alltså. Hoppas det fortsätter så :-)

2012-02-13 @ 17:56:06
Postat av: Erica

Sötboll!

2012-02-13 @ 21:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0