Måste bara

Jag har inte updaterat på ca 100 veckor men tyvärr kommer det att vara så ett tag nu. Jag har så mkt skolsaker att göra klart inför studenten så det bara tar musten ur en. Så ingen uppdatering just nu eller den absolut närmaste tiden. Jag lägger ut en länk på fb när jag får tillbaka mitt liv igen.
Har haft en lagom förvirrad och rörig dag. Satt uppe hela natten nästan för att göra klart en uppsats. Och sen visar det sig att det är NU inatt deadlinen är. jaja. Sen imorse runt kl.7 slog jag upp ögonen och trodde det var onsdag, men sen avslöjade min mamma för mig att det var Torsdag. Iom det så hade jag sovmorgon och skulle inte börja förräns 9.30. Somnade om och nästa gång jag öppnar ögonen är kl 9.36. Underbart. 
fina fina Nissekatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0