Tisdag morgon/förmiddag

Och jag är tillbaka i skolan igen, vi hade nyss kulturhistoria och jag höll nästan på att somna när vi kollade på bilder av gamla egypten. Man blir så sömnig när det blir mörkare ute. Det är mysigt som bara den men man blir sömnig. :) har inte uppdaterat på länge nu igen, dels har jag varit sjuk och haft feber nu i helgen dels har jag inte känt mig inspirerad. Igår lekte jag fotograf med Tuva som modell, hon var duktig, fast när hon skulle gå uppför en planka så var mamma tvungen att stötta henne. Hon flamsade runt och trillade av hela tiden, men kul var det!
Tog lite "grodperspektiv" foton på hästarna i hagen, Bambi var väldigt söt och stod och hängde över mig när jag låg som en padda på rygg och fotade. Vanten fick inte vara med tyckte hon. Sen kom hon på att mina skor var intressanta och ville "känna" efter vad det var för något eller så tyckte hon illa om dem. Hon har ett sätt att vända rumpan till och släpa bakbenen tills hon stöter mot något, när hon känner något med bakfoten så trampar hon och ställer sig på det, allternativt skrapar, dunkar om det är något stort. Hon är mysig men jag tyckte att det var bäst att ställa sig upp då.
Nu ska jag fortsätta min "roliga" skoldag!
tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0