Måndagmorgon

Tillbaka i skolan nu igen, sitter och pluggar lite, börjar inte förräns 10 över 10. Har bara en lektion idag, engelska, gränsfall till att jag faktiskt skulle vilja vara hemma ist!
Det var en ganska sorglig morgon idag, när jag och mamma åkte in till boxholm så såg vi ett konstigt djur som låg mitt på vägen, först trodde jag att det var en fjällräv eller ett lodjur, men när vi stannade så såg vi att det var en albino grävling! Vi tog ett lakan och flyttade bort den från vägen. Undrar vad det var för nåt pucko som körde på den och sen inte kunde bemöda sig med att flytta på den, det är knappt någon trafik på den vägen så det borde ju inte vara några problem. Usch blev jätteledsen, hoppas att det gick fort och att den inte plågades.. :( :/ R.I.P. fina vita grävling.

Kommentarer
Postat av: fia

Borde jag känna igen där bilden är tagen?

2011-09-19 @ 21:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0