I ett litet musikrum med några musiker

Sitter i musikrummet i skolan och lyssnar när några gladlynta naturare sitter och skapar musik, har slutat för dagen...för en timme sedan... Ska bli upphämtad vid halv 5 yay! vill innan dess gå och handla lite men det finns ju tid som sagt. Jag fattar inte speciellt mycket av vad de pratar om men det gör inte så mkt, det låter bra iaf. :) fast de är inte heelt kloka X)
Ska hem och rida sen, känner inte för det alls, känner mig inte helt ok men måste ju!
Vill gå och sova i nåt hörn helst av allt, en såndär äcklig dag då man inte vill vara med nånstans.
Bilden idag gick bra, temat är att rita modell, det gick bra, jag litar på att mina händer vet vad dem gör i såna här lägen. Imorgon är det meningen att vi ska måla kroki, alltså naken modell. Jag vet inte vad jag ska tycka.
Bara för att det är en sån söt bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0