HelgFix

Godmiddag allesammans. Jag sitter och skriver på min engelska essay just nu, innan dess har jag gjort klart min kulturhistoria uppgift. Det är svårt att komma på vad man ska skriva men jag har skrivit mer än hälften så det är bara att komma på nåt bra och skriva klart den. ^^ Jag sitter tålmodigt och väntar på att maten ska bli klar, potatisgratäng med kassler och trattkantarellsås, längtar haha <3.
Imorgon är det tävling i Jönköping, har positiva minnen därifrån när jag och Rosi red vår första LA och vann. De brukar även ha bra banor och roliga hinder så det ska bli kul. :)
Nu ska jag fortsätta skriva här, till de mäktiga tonerna av Richard Wagners "Ride of the Valkyries" från operan "Die Walküre".
Ha en trevlig Lördag allesammans! :)
Jag och Pherrari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0