Fredagsmys!

hej hej kära bloggläsare, och trevlig Fredag till er alla! :) Jag har precis tagit in hästarna och mockat och nu sitter jag här och ska snart rida båda filurerna, Vanten på banan och Bambi får gå lilla rundan i skogen. Idag har vi tagit klassfoton och individeuella kort, håller tummarna för att dem blev bra! Sen fick jag skynda mig iväg från bilden för att klippa mig. :)

Gick till bokhandeln efter det och strosade runt och köpte ett jättesött suddgummi! Har en liten "suddgummisamling" nu, får ta kort på dem och lägga upp någon dag.
Sen mötte jag upp med min mamma så gick vi och handlade, blev knuffad i ryggen av en äcklig gubbe, ska det vara så svårt att bara fråga om man kan flytta sig ett steg? Så mycket plats tar jag ändå inte upp... :/
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Erica

Modellen där på andra bilden! Ojoj!

2011-09-18 @ 00:59:17
Postat av: simoneherself

haha du kan va ojoj ;) <3

2011-09-19 @ 17:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0