Trollerihattar och mystiska gorillor

Är det någon där ute som vet vad dessa mystiska gorillor är? De tjatar om dem på reklamer hela tiden? :/ :O
Jaja. :) Har nyss kommit ut ur duschen och ska äta nåt men tänkte att jag skulle ta och uppdatera lite.
Igår åkte jag till Camilla som sagt och sen fick vi skjuts vidare därifrån till Sya. Där hade vi "förfest" hemma hos en av Millans kompisar, Sofia, liiite akward stämning i början men det släppte sen. Vi badade i badtunna i kylan och det var riktigt mysigt faktiskt, även om det var lite kallt i början. Sen kom Mimmi och livade upp stämningen haha :)
Sen tog vi tåget till Lkpg och bla bla bla vi hamnade vi inne på 55:an och söp lite... nejdå men bla bla jag köpte bara en päroncider. Har fortfarande lite svårt att få i mig alkohol men det börjar släppa. Sen gick vi till Mcdonalds och käkade. Sen gick vi till Ågatan och virrade runt för det var fullt överallt. Iaf, sen sjöng vi för Mimmi som fyllde år och förövrigt var på toppenhumör hela kvällen. :) Sen lyckades jag tappa min systers tågkort nångång under kvällen och fick sen lungkramp på tåget hem. Men kul var det!!
Sov hos Camilla sen och vi hade kul ända fram till klockan 5 idag haha. Bl.a. städade jag hennes rum. men det var ju inte så spännande kanske.
hmm jag är trött och kan inte riktigt tänka på detaljer men det blev ju lite att läsa iaf!
Hej Hopp!

Kommentarer
Postat av: fia

Lilla Måne, hur ska du klara dig i världen om du varken kan dricka eller hålla ordning på korten? Än mindre båda på samma gång...

2011-10-17 @ 00:21:58
Postat av: EMJA

MENART, VA TUSAN ÄR MYSTISKA GORILLOR!?!?

Låter som ni hade en riktigt rolig kväll :D

2011-10-17 @ 12:42:58
URL: http://emja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0