Lördagsgodis!

Hej och trevlig lördag! Jag skulle ha bloggat igår men var för trött och upprörd så det blev inget, men nu är jag på g igen! :) Idag har jag och Amber tränat för monica, vilket gick bra, jag kände mig stel och låst i ryggen men det brukar släppa. Sen kom Johanna och nu sitter vi och kollar på löjliga katter på animal planet och äter cheez balls. :)
Det var nåt mer jag skulle skriva men det glömde jag bort visst... hmm. ajja, last word, money is a bitch innit?
Har fler bilder men tack vare datorn så kan jag inte "snygga" till dem som jag vill, så lägger bara upp denna sålänge. :)
Hej Hopp.

Kommentarer
Postat av: Erica

Gud vilken fin bild på dig och "lilla" Amber! Älskar bakgrunden med de fina höstlöven och det härliga ljuset i bilden. Fint :))

2011-10-02 @ 15:08:04
Postat av: simoneherself

tack Erica! ;) <3

2011-10-02 @ 17:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0