Kort update!

Igår åkte jag och Amanda (http://aaammaaannddaaa.webblogg.se/) till tranås och åt på Golden thai, det var hur gott som helst! Körningen gick även bra, fast är inte helt van vid det där med att köra i mörker. förlåt till dom stackars bilister som jag råkade blända. ;) Trevlig kväll med trevligt sällskap, en hel del skratt där ;). Försökte få min iphone att skicka bilder från kvällen så jag kunde lägga upp, men det verkade den inte acceptera.. hmm.
NU ska jag iaf rida på banan, jobba dressyr! Sen får vi se om den där Camilla hade nåt på g med. verkar som det. får se om det blir nån mer update sen. Ciao!
hmm bild från förra helgens tävling i Vreta.
Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: EMJA

Sv; Joo jag vill ha jul nuuu ! tiden går ju så förbaskat sakta.

men halloween kan väll få komma först då, fast då får den skynda sig :D Vi måste ha nån halloween"fest" på lovet !! :D <3

2011-10-15 @ 12:22:56
URL: http://emja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0