Just can't get enough

Såhär bloggsugen var visst jag idag. Det kanske beror på att jag bara hade en lektion och ingen häst att rida?
Jaja. Åkte som sagt in till halv 1 för att ha bild, jag håller på med en stor papier mache häst. Började för några veckor sen med att göra ett "skelett" av hönsnät och nu håller jag på att lägga "skinn" på den av tidningspapper och tapetklister. Kan ta bild på den imorgon och lägga upp! Vi hade öppet hus i lördags och min syster och hennes vänner tyckte om den iaf, jag är själv rätt nöjd med den. Emma håller på och gör ett litet föl, hur gulligt som helst. Tanken så långt är att vi ska lägga till vingar och pryda med påskfjädrar. Det låter lite wacko kanske men jag tror det kan bli bra med lite finkänsla. :)
Jag glömde ju totalt bort att nämna min goda vän Johanna som jag hade äran att tillbringa helgen hos! Det var mysigt, jag gillar att vara med henne och hennes pudlar. :) Vi tittade på en riktigt konstig film Bug, pskykisk och lite konstigt upplägg, kändes som den spårade ur lite.
Johanna får stå för en gammal bild från min gamla mobil..
Nu ska jag äta sallad, nyss ihopplockad från lundby handeln och dricka loka/kokosnöt. :)
Avslutningsvis, mina förväntningar på kvällens prövningar (löshoppning). Ser fram emot att se vad Gulisen går för, eller ja, det blir nog inte så mkt hoppning men ändå. Han har ju trots allt hoppblod och är halvsyskon till Rosie. :) Söt är han ju (förutom när han äter saker).
Tant Rosie och snorungarna! Rosie i bakgrunden, Ace till vanster och sa Like no other till hoger. Dock ser hastganget inte ut sahar langre. Det hande nat konstigt med bokstaverna...

Hej Hopp.

Kommentarer
Postat av: fia

2011-10-27 @ 15:49:49
Postat av: fia

Som sagt, Vanten heter han - i vått och torrt. Och han har tänkt chocka världen och hoppa hus idag. Om vi kommer in i ridhuset, vill säga...

2011-10-27 @ 15:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0