God Torsdagsmorgon

...till er alla! Idag har vi öppethus planering står det på schemat, men jag bestämde mig för att det stod sovmorgon. ;) nej men vi har inget direkt att "planera" så det känns onödigt att åka in.
Tordträning igår, är nöjd, fick äntligen nåt konkret att jobba med, äntligen säger jag! Är taggad att åka ut på tävling nu. Mamma filmade några småsnuttar får se om det går att lägga upp nåt här.
Kort inlägg för nu ska jag ta ett violdoftande bad såhär på förmiddagskvisten, är inte livet underbart med körkort?
En snygg gammal "badrumsspegel bild" ;) är sugen på att färga håret igen.
Hej Hopp!

Kommentarer
Postat av: fia

Låter som helt rätt sätt att tillbringa en torsdagsförmiddag! Du kommer lära dig älska bilen i sinom tid ;)

2011-10-20 @ 11:56:27
Postat av: Simoneherself

Hade audin idag ;)

2011-10-20 @ 17:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0