Söndag förmiddag, Första advent!

Tog en ganska rejäl sovmorgon idag, sen masade jag mig ner för att titta på grandprix hoppning från globen. Lite synd att det inte blev svensk seger men så är det. Igår var jag och Johanna i lkpg och shoppade och fotade julbelysning. Så nu har jag lyckats skrapa ihop bilder till min fotouppgift, ljus i mörkret. Det var riktigt trevligt, trots att Johanna inte var på samma vågplan som mig när det gällde mat, jag var så sugen på thaimat och hon ville bara ha en räksmörgås.. slutade med att det blev två räksmörgåsar.
Nisse i egen hög person.
Hej hopp

Kommentarer
Postat av: EMJA

uuuh vilken cool katt! ;)

hittade du något kul i lkpg? :D

2011-11-27 @ 14:15:40
URL: http://emja.blogg.se/
Postat av: simoneherself

ja han är tuffast ;)

Jadå det fanns mycket kul, köpte bara en tröja dock. mest "för att. :)

2011-11-27 @ 15:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0