Smoothies och Jobbigheter

Ja som rubriken berättar, har börjat göra smoothies igen, hade glömt hur bra och gott det är att äta till frukost.
Så det sitter jag och dricker just nu. Plus en macka med nästan brunt bröd och salami. Intresseklubben antecknar!
Sen till det andra så hade jag ett personligt breakdown igår. Det känns som så mycket har gått fel och jag orkade inte riktigt hålla ihop det igår. Men det går bra, det är bättre nu. Ibland behöver man brytas ner lite för att kunna gå vidare. Nu tänker jag bara vänta på framtiden så att säga.
Det var kanske inte ett jätteroligt inlägg men det är skönt att bara skriva lite. Jag är på bra humör nu och hoppas att allt bara börjar fungera och att det inte händer mer otäcka saker ute i landet.
Sen tänker jag förhoppningsvis inte skriva mer "ledsna" inlägg här.
Tack för mig. :)
Bild från när syster och jag åkte skidor för några vintrar sen. :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Mysiga bilder!

2011-11-24 @ 19:47:01
Postat av: EMJA

Skidor! Ååh ja vill åka skidor!

2011-11-25 @ 09:07:15
URL: http://emja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0