Persikor

Är en intressant frukt som jag skrev på Emmas blogg http://emja.blogg.se/
"Persikor är en mjuk frukt med saftigt fruktkött, jag vet att man kan göra alla möjliga spännande saker med dem. T.ex. jucie, paj och tropiska drinkar. Men man kan även frysa in dem och använda till chokladfondue. Det är en av mina favoritfrukter! Den är både len och syrlig och tillsammans med ett gäng färska hallon kan man gå långt. En annan hemlighet är att persikokärnor är populärt i peelingprodukter."
Waffles5_large
Tumblr_lbmgwh3xgu1qbqn53o1_400_large
Fick skolkatalogen idag, är väl sådär nöjd med min insats. Men det är ju lätta att ångra sig i efterhand såhär. Får bara finna mig i det och se glad ut. :) ska se om jag kan lägga upp bilden här sen.
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0