Minilördag

Hej inatt har jag sovit jättedåligt så jag känner mig alldeles seg och nasty. Hursomhelst idag var jag tvungen att masa mig upp vid halv 8 för jag hade klipptid inbokad kl.9. klipptid och klipptid, skulle bara trimma till luggen och fräscha upp lite. Diskuterade även balfrisyr så att jag vet vad jag står efter. Väldigt trevligt, och att jag dessutom slapp betala för mig var ett stort plus i kanten!
Igår åkte jag till lkpg med Johanna, vi kollade runt, förfärade oss över hur dyra sims3 spelen är och så köpte vi bakgrejer. Fick dessutom en fin muffinsbok av min mamma som en liten present, tack så mkt! :)
Sedan åkte vi hem till Johanna och bakade en himla massa cupcakes, tittade på family guy. :') Sen degade vi ihop och tittade på Spider-man, och Johanna drunkande i en hög av pudlar där nånstans. Sen släpade jag mig hem, väldigt trevlig kväll!!
Halloweendekor! by Cake Bosses Simone and Johanna
Ikväll är det hoppträning igen, vi har fått onda aningar om att min hoppsadel kan vara för trång för Amber, isf vet jag inte vad jag tar mig till!
Hej hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0