Hola

Kan ju börja med att säga att Tord inte tyckte att det var någon fara med sadeln, inte för tillfället iaf. :') Räddade min dag fullständigt, älskar min sadel. Hoppträningen gick bra vi snäppade upp oss ett steg idag på den sista banan, från 90-100 till 100-110. Lite i taget så kör vi på det nu. Hon var fin men blev rätt trött mot slutet. Men hon var väldigt nöjd rakt igenom kändes det som, uppförde sig exemplariskt när vi fixade iordning och allt, sånt gör även mig väldigt nöjd. :) Förutom det så var det lite special idag eftersom Jojjo trillade av sin häst på senaste träningen så blev ju hon tårtansvarig. :) Fast hon hade bakat chokladmuffins ist, vilket var minst lika bra för dem var väldigt goda, sånt gillar vi!

Nu ska jag lägga mig i ett choklad,- och vaniljdoftande bad och tända lite mysiga ljus runtom. Imorgon måste jag gå upp tidigt och åka med pappa in till motala för att köra hem bippen eftersom han fick sin nya bil idag. Hur ska jag hitta hem!? nej men det ska nog gå bra.. dessutom hörde jag nåt om frukost så det blir nog trevligt. :)
Hej och Hopp och Godnatt!
Den här bilden gör inte myskänslan rättvis, men det får duga. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0