Dagens

Jag hatar verkligen de hysteriska väderväxlingarna som pågår! Storm, sol, regn, moln, blåst! Stackars hästar som är ute, fast dem ska in snart.

Jag har tömt Ambers box och gjort den fin med nytt fräscht spån och avsopade väggar. Drömde inatt att hennes vattenhink växt och var lika stor som halva boxen, mardröm att hålla den ren! Och så drömde jag att Gulisen egentligen var en hund fast en ovanligt stor en. (det kanske stämmer...) Det är så mysigt med drömmar. :)

Fick veta igår att våra kusiner ska fira jul ihop med oss, kul! Fast lite nervöst eftersom jag inte känner dem så bra och jag har inte en aning om vad man kan köpa och ge bort? Ojoj. Får fråga pappa.. det är ju trots allt hans bror.

Såg just att vädret verkar ha kinkat ihop, klockan är kvart över 3 och det är jättemörkt ute. Nu vill jag ha snö!




Kommentarer
Postat av: fia

Snyggponnysarna! <3

2011-11-28 @ 13:02:53
Postat av: fia

Och ja, vanten är nog en stor hund. Det är därför han tuggar på allt.

2011-11-28 @ 13:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0