chokladmuffins och katthår

Jag tycker det är väldigt jobbigt att plugga religion! Det finns andra roliga saker att göra, som att kasta en boll på hunden lr nåt.. Nejdå, men jag har "hästfri" dag idag, eller snarare att jag inte ska rida så att jag kan ägna mig åt plugg..
Mamma tog med sig en dressyrsadel hem idag, så imorgon ska vi prova den och se om den ev kan ligga bra. Fick också höra att den prestigen som vi provade förra veckan och som båda trivdes med men som var bara liiite för trång ev gick att ändra lite på. Så det ser ljust ut på många fronter. :)
Är så så galet sugen på att åka på tävling nu, ev att det är en cr nu i helgen som vi kan åka på. Men det verkar som att det blir en tripp till Tyskland i helgen så vi får se hur det blir med allt.
Så känns det.
Kronärtskockor till kvällsmat? hm..
Hej hopp och trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0