Rosa Flygande elefanter!

Så har det varit en ganska händelserik dag idag. Visst inga rosa flygande elefanter... Det hade ju varit lite väl amazing kanske..ojoj!
 Hursomhelst, anländer som vanligt till skolan en minut innan lektionen börjar, bästa timingen. Får sen höra att det har varit bråk mellan några i klassen. (inga namn nämnes). Det är så himla tråkigt med dålig stämning. Men med bara en lektion + 20 min svenska så gick det bra, för min del iaf. Har svårt för drama, bråk och hotelser.
 

Sen fick jag i uppdrag att köra Erika (erikastraning.blogg.se) till hennes körskola och sen gick jag med Johanna ( maybejohanna.blogg.se ) på "stan" ;). Vi hamnade på Coop där jag rafsade till mig lite clementiner och vindruvor. Fikade lite gratis "Kaffe" (cacao crème) så det var lite mysigt sådär. :)

Vi tog en snabb titt på lindex så Johanna kunde shoppa en ny tröja. Sen försökte jag sälja bippern(bil) till nämnda vän och hon lät mycket intresserad. (Och det är meningen att den ska säljas så jag håller inte på med skumheter) Sen skjusades hon hem. :)

Amber trimmades en runda, var fin, lite på tårna eftersom det blåste. Ser fram emot hopplektion för Tord imorrn.





Pink_elephants_large
Jaa..det var dessa elefanter (från Dumbo) jag hade i åtanke, de är läskiga!

Dålig kvalité på den översta, men den är färskt tagen iaf. Ville bjuda på nåt nytt. Får se om jag kan få nån att ställa upp som fotograf nån dag sen kanske. :) (mmysig hästkudde i bakgrunden..)

Nu ska jag titta på ghost whisperer och sen sova.

Hej Hopp

Kommentarer
Postat av: Anonym

Intressant att du hunnit uppdatera två gånger medan jag sovit.

2011-11-30 @ 00:00:37
Postat av: Erica

Ja de där elefanterna är inte att leka med inte! Förresten gillar ditt örngott på översta bilden, haha. Jag hade ett exakt likadant tror jag! Från pollux eller något sånt kanske? Hmm :)

2011-11-30 @ 12:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0