trevlig måndag

andra inlägget..känns speciellt... vädret är förövrigt mycket vackert idag, även om det känns som om jag inte riktigt kunnat njuta av det det på grund av jobb, första dagen på andra veckan som jag jobbar i gula husets daghem. Förra veckan var jag själv pga missförstånd och trassel med papper och grejer men nu hade jag sällskap av Rebecca och en kille som hette Robin. Lite sysslolöst vissa stunder men vi ska göra iordning en veranda är det tänkt och vi kunde iaf börja med att tvätta den och skrapa färg idag, får se hur långt vi kommer med den imorgon. skitkul. Barnen är iaf hur söta och mysiga som helst, eftersom jag var själv med dem förra veckan så lärde jag känna dem rätt bra, vad de heter och så. Då var det lek, nu är det jobb, så kan det gå...

kan ju nämna att jag hade en jättetrevlig kväll igår med min "bloggcoach", vi mös nog mest runt och fikade och sen tittade vi på megamind, den var riktigt bra faktiskt. bra avslut på en mysig midsommarhelg. :)

tillslut kan jag ju bara nämna att min syster på något magiskt sätt hittat en ödla när hon städade poolen förut, hon vet att jag gillar såna så hon ropade på mig att jag skulle komma.. aa den var stilig


nu måste jag ut i stallet för mamma tjatar på mig..., nejmen det är dax att göra lite nytta :)


Kommentarer
Postat av: fia

proffsigaste fotografen, eller? ;)

2011-06-27 @ 19:34:37
Postat av: fia

proffsigaste fotografen, eller? ;)

2011-06-27 @ 19:35:37
Postat av: Camilla

Kul att du skaffat blogg! :) Men vi måste verkligen ses innan du åker till England! Saknar dig!!

2011-06-27 @ 22:03:38
URL: http://camillalaarsson.blogg.se/
Postat av: enomiz

camilla har du hittat hit! :O absoluto! det får vi ordna :) kram

2011-06-28 @ 22:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0