Gränna, kläder och Camilla

Det är tisdag, vart tar alla dagar vägen? jag åker ju imorgon! Jag har,igen, inte varit hemma de senaste tre dagarna. Pappa jag och Tuva bestämde oss nämligen för att åka på minisemester med "husbilen". Så söndag åkte vi iväg mot gränna camping, vi stannade och hade picknik på omberg och besteg hjässan. Sen forsatte vi mot gränna camping. Vi åt på restauranger, fikade och vandrade omkring och badade litegrann. Det var jättetrevligt :)

Camilla har även kört hit och hamnade mitt i allt kaos med födelsedagar och klädkriser. Hon fick cykla med när jag red och så men hon lever :) Nu slappar vi litegrann framför tvn, trevligt att man kan träffa sin camilla innan jag åker iväg :)



Naturreservat


Tuva





Solnedgång i hamnen


Kaffedrink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0