Exciting new day

Det är den sjunde idag och måndag, och det var min sista jobbdag! Fast det är helt klart blandade känslor, dels för att det var ett kul jobb och dels för att jag glömde närvaro/betalningslappen där så måste svänga förbi där imorrn igen för att hämta upp den.. -.- Men jag är glad ändå, fick dessutom en fin present av dagmammorna som tack för min insats :) väldigt gulligt!
Helgen som sådan har varit väldigt bra, har dock haft lite sömnproblem men det blir nog bra, fast får alltid ångest när jag inte kan sova ordentligt. Igår blev det dressyr för monica, kändes sådär men hon var fin tyckte mamma och hon ser även fin ut på bilderna, men sådär är det ibland. får se om jag kan få upp några av dom bilderna sen. Imorrn ska vi åka och få Amber "provriden" av Johanna Quist, förhoppningsvis vill hon rida henne vid några tillfällen medans jag är borta in the UK. Det blir nog bra. :) Dessutom kan jag ju nämna att min snälla syster red Amber i lördags, det var jättesnällt eftersom jag var i jönköping. Men denna vecka måste jag köra stenhårt och verkligen rida ordentligt, min vecka i ledigheten ska utnyttjas och Amber ska få mycket uppmärksamhet. Har inte putsat iordning utrustningen från igår efter träningen så har en klump i magen för det haha! Upp imorrn och ta tag i det!
Tänkte ha lite bildbomb, enjoy.


Goodiebag!, en god present

bästa kvalité, jag ritade upp Bambi och lite smått, dock inte tomten, den gjorde Becca

En pongo-dalmatinvalp också

Ännu mer! roligt sommarjobba eller vad? ;)

...Detta har jag pysslat med bla.a. på mitt sommarjobb! dekorera väggarna med min fina konst.. ;)

fick en trevlig nyhet idag btw, är glad kan jag jag säga!
 
hutter dutter! <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh så fint du har gjort, Simone, din konstnärsådra håller i sig som jag kommer ihåg från tiden på Solrosen! Kram o ha en bra sommar! //Anna

2011-07-05 @ 11:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0