första December

Och btw så var det inte vin i glaset ni som tänkte det.
Har precis varit iväg till ljungby och tittat när Johanna red Amber. Det såg väldigt bra ut, hon tyckte att hon kändes bra. Amber var lite kinkig och lite motsträvig, några bock och spark. Men överlag trevlig. :) väldigt trevligt.
Ser fram emot cliniquen på lördag. (mer om det senare)
Imorgon verkar det som att det kan bli utgång med ett gäng glada prickar. Ska se om jag har nåt att ha på mig eller om jag måste köpa nåt..
Slänger in en gammal bild som min syster redigerat. Lite sorgsen kanske men den är fin. Mowgli och Izac.
Hej hopp

Kommentarer
Postat av: fia

Nostalgitripp. Sötnötter!

2011-12-05 @ 14:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0