Maltesers och film?

Hej igen! Det var ett tag sen men jag är iaf hemma nu igen! Vi kom hem till vårat kära gärdslätt runt midnatt i tors, då hade vi gått upp halv 5 på morgonen och sen rest hela dagen, var skönt att komma hem till alla älskade djur och familj.
Men det var ju ingen som sa att det skulle vara störtmycket regn här hemma så igår tillbringade jag större delen i stallet med att tvätta och fixa hästar och göra det till "mitt" igen. Myste med pappa framför tv:n sen och mumsade godis.
Idag vaknade jag först efter en hemsk mardröm(inga detaljer, men det var minst sagt groteskt), sen vaknade jag ännu mer av att fia och mamma bråkade och skrek på varandra. Kul morgon, ville inte kliva upp först, tur att jag har min halvdöva katt att hålla i tassen.. Hursomhelst så gick jag upp när alla hade flugit sin kos och matade hästarna och åt frukost och allt sånt som hör mornar till. Fick äntligen ta en ridtur på min roliga häst, hon var rätt explosiv och sprattig men kändes ändå följsam, sen tappade hon en sko på hemvägen vilket inte var så roligt. Har fått höra att hon fått jobba hårt när Johanna har ridit henne så jag är nöjd. :)
Nu ska jag äta och sen vet jag inte alls, känner mig rätt seg och allt i stallet är gjort så får väl hitta nåt att roa mig med. Film och maltesers lutar det åt litegrann här... ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åhhh, trevligt att du är på svensk mark igen!! :D

Sv: Jaa jag såg eran bil men vågade inte släppa ratten riktigt och vinka till er.. (det var i början av turen). ;) men sen vågade jag mig på att vinka på folk vi kände faktiskt :O

2011-08-20 @ 20:15:49
URL: http://aaammaaannddaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0