Grattis Hanna och Rosie

som vann finalen i sugar cup! Är så glad här borta! Min mor var alldeles till sig av glädje och ringde upp och berättade. :) http://ryttarinnan.devote.se/
Uppdatering igen då, bättre sent än aldrig som jag egentligen aldrig säger. bättre aldrig än sent mer, tror jag..
Hursomhelst, Igår var jag på Show i Brecon med Hayley, Lynn och Sam, vi åkte i Andrews lastbil, Andrew själv är och hjälper till på fälttävlingarna i Gatcombe. Mycket lyckad dag, Först blev Hayley tvåa i sin huntersklass på Bailey, sen vann Sam novishunterklassen på Rupert och sen blev Hayley reservchampion i finalen. tur med vädret hade vi också.  Det var en mysig show, tydligen en av de äldsta i landet, det var allt från utställnigar till åsnor och miniatyrhästar, väldigt intressant alltihop. :)
Det blev inget Usk idag! skitväder så vi struntade i att åka upp dit, ist åkte vi på bilsightseeing litegrann. Men imorgon ska jag åka upp dit med Hayley igen.
På tisdag ska jag ta tåget ner till Bristol och hälsa på Toni och stanna där till ons ev. kanske torsdag. Måste se hur det är med henne eftersom hon frakturerade nacken för ett tag sen, den lär ska vara ok men hon får inte rida än sålänge.
nästan färdig sminkad Rupert...
Hayley and Bailey looking smart
Rupert och Sam
bara för att min syster är så förtjust i den här färgen..
en åsna och hans gubbe...
Ett kort hej till min mor som kommer på fredag, hej. :)

Kommentarer
Postat av: simoneherself

blir så sur när jag ser att jag skrivit fel, pekar inte ut nåt men påpekar att jag märkt mina misstag....;O

2011-08-07 @ 23:44:19
Postat av: fia

Bättre sent än aldrig är ju som bekant mitt motto, så back off!

Den lilla gula sockerbiten ska med hem, basta! Töm resväskan och betala övervikt, fia vill ha!

(Tre av tre möjliga utropstecken, jag känner mig... billig.)

Ha så kul hos Toni, hoppas du har kul med Hayley där du visst är nu. Köp present åt mig.

xoxoxo

2011-08-08 @ 13:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0