2011-08-22

Hejhej, måndagmorgon och sista dagen av sommarlovet, det känns tråkigt precis som jag skrev till Camilla imorse. Känner mig otroligt seg och trött, vill bara krypa ner under täcket och sova bort resten av veckan.

Hursomhelst, igår fick jag besök av Camilla, hon fick cykla med när jag red ut på Bambi som precis fått en ny sko. Vädret var supertrevligt så det var mysigt. Sen hängde vi omkring, tittade på två skräckfilmer, The funhouse och IT. Fast vi har fortafarande ung en timme kvar på IT , Stephen King filmer är otroligt långa! Det var iaf mkt roligt, har inte skrattat så mycket på väldigt länge! Stackars Camilla som blir matad med konstiga saker när hon kommer förbi! ^^  Fick lite dåligt samvete när hon skulle köra hem i mörkret sen men hon blev inte uppäten så det var bra :)


Nu iaf ska jag ut och rida de två stallborna, frågan är vad jag ska göra med den gula. Går det att rida ut på honom? Vi får se!




Söt Camilla!, gammal bild från när vi gick i nian, vad tiden bara går! (camillalaarsson.blogg.se)


Ace och Vanten, lr Tigger som jag föredrar. livet är så orättvist ibland

gamla bilder från min mobil.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahahaha var din bild mkt bättre då? :o uuuuuuschhhhhh på den bilden! Men en mkt bra söndag :D ♥

2011-08-22 @ 17:20:48
URL: http://camillalaarsson.blogg.se/
Postat av: simoneherself

du är megasöt och glad på den bilden! :) det var en supersöndag!!

2011-08-22 @ 20:27:59
Postat av: fia

snygging igen! <3

2011-08-24 @ 03:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0