Vardag, igen!

Måndagmorgon, regn! Känner mig helt slut! Åkte hem från Sthlm igår runt halv 4 tiden. Bussen som jag åkte med var så bekväm! Fluffiga säten och bra med utrymme, kunde dock inte sova så det kändes som en evighet innan vi kom fram till lkpg. :)
Hem och bytte lakan och städade rummet av nån märklig anledning, var så himlans trött! Sen spelade jag red dead redemption resten av kvällen. (på mitt nya ps3 för er som missat att jag fick ett sånt i julklapp!) love it! ;D
Saknar Sthlm, det var så mysigt att fira nyår där! Fyrverkerier precis utanför dörrn och glada människor överallt! Görs gärna om. :) Även om vissa personer är övermänskliga när det kmr till yatszy!
Ångrar såhär i efterhand att jag inte hade kamera med mig, hade inte många bilder att bjuda på alls. aja. ;O
want them.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Simone kan inte vi bygga sånna där? :D

2012-01-02 @ 17:38:27
URL: http://aaammaaannddaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0