Snö och akryl

Tillbaka i skolan igen, har religion just nu. Lärarlöslektion med lite skrivuppgifter att göra.
Jag kan nte låta bli att sitta och drömma mg bort litegrann, har min "kort och gott" spotifylista i öronen och lugna tankar i huvudet. Jag längtar till att "the hobbit" ska komma ut på bio och jag längtar till lov och påsk. Längtar efter framtiden överlag.
Vet inte varför, kanske för att jag känner mig stressad och vill lägga uppgifter bakom mig. Det finns så mycket som jag vill men som jag inte hittar någon motivation till. Jobbigt när man fastnar och känner sig oinspirerad. Är rätt glad överlag och tillfreds men det är jobbigt när man har saker som måste göra som man inte "kan" göra. Väldigt frustrerande.
Blev glatt överraskad när jag såg att världens bästa lurvhund låg i fotändan av min säng imorse. Det är som med triss  Plötsligt händer det! :)Hon brukar vanligtvis inte vara i mitt rum särskilt ofta. Jag tror att min katt blev lite småsur när hon var där för han la sig på min kudde sen och blängde på henne tills hon hoppade dän. ;c)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0