Fredagen den 10 feb

Idag har bestått av lkpg med Camilla i stort sett! Det var galet roligt iaf, vår humor går helt hand i hand kan man säga. :9 Jag var lite smått shopaholic och köpte b.l.a. mina livs skor, det var kärlek direkt. Och ett par mysiga tofflor samt mjukisar till afrodansen på torsdag.
¿
Usch, blev smått trakasserade när vi fikade, en äcklig snuskgubbe som satt och glodde och slickade sig runt munnen, Fyy! Sen vände han sg om och fortsatte glo när vi gick :( (y) höll på att dö lite då.
Jaja, sen var det nästan planer på att åka hela vägen till Tranås :S för att förköpa biljetter till nåt evenemang imorrn men pratade med Emma ca en timme (hur nu det gick till X) och bestämde mig för att ha cheesecakebak imorgon ist. :9 Får ta en annan kväll o gå ut istället. I vår, när det är liite varmare.
¿
NU sitter jag i mina nya mjukisar + en I ♥ London- tröja + nya snygga tofflorna och ska snart äta pizza med mozzarella och tomater och nåt annat nyttigt. :)
Random bilder från dagen (nästan)
Gipsade händer på bilden på morgonen.
Camilla-snygg, snodde den från hennes facebook då jag ansåg att den bilden jag tagit var liite oanständig. Så att säga ;)
Eftersom ni vill ha tusen bilder med mina grymma tofflor ;3
Nisse, lycklig när han får vräka sig på skokartong + skokartongsinnehåll.
Tagen i onsdags då vi hade volleybollturnering, Kan sammanfattas såhär, stora förluster, EN stor vinst i maskeradutklädnad. Vårt lag var Astrid Lindgren figurer, jag fick vara Ronja Rövardotter. Tillsmutsad och makead av Emilie. :)

Kommentarer
Postat av: EMJA

Gaaash din hand ser helt bruten ut haha, läskigt värre ! :O men tofflorna vad söta minsan, ett riktigt kap ;)

2012-02-10 @ 22:23:53
URL: http://emja.blogg.se/
Postat av: Camilla

Älska tofflorna!!! :D Jag har på mig mina nu! Och en grymt rolig dag :) Du är bäst ! <3

2012-02-11 @ 11:21:02
URL: http://camillalaarsson.blogg.se/
Postat av: El Maestro David

Fyfan vad fin handgipsform jag skulle ha utav min hand med endast första fingerlederna böjda.

Fullständigt anständigt.

2012-02-13 @ 19:48:30
Postat av: simoneherself

muppligaste handen. Inget anständigt med det! ;(

2012-02-14 @ 08:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0