Söndag med Ö!

yes, internet till min dator! fast det är inte så lång räckvidd så är liiite begränsad, har haft två riktiga slappdagar nu i stort sett. Igår åkte vi först och hälsade på hos Hayley och Lynn(som ska tävla på royal welsh imorrn) och sen svängde vi förbi hos Agneta och Graham,jag måste säga att jag älskar deras gård, helt galet mysig! hehe tittade även på husvagnen jag antagligen ska bo i typ de första dagarna för deras B&B är fullbokat, komr bli nostalgisk eftersom jag bodde i en husvagn förra året i 6 veckor när jag var över och jobbade hos Selina. Huvudskillnaden är att jag inte har min roomie Toni, hu hu :(
Denna dag har varit slappdag med stort S! Pös runt till klockan blev ung 3, då bestämde vi oss för att åka och titta på ett slott hej hopp. Det var vackert, inte speciellt stort. Sen åkte vi hem för att laga mat och fixa iordning för royal welsh imorrn. Upp vid halv 5! Nu har Agneta precis kommit och ska sova över och åka med oss imorrn. Oj vi har inte ätit än, men det blir väl nog snart nu. hoho
Nu blir det bilder på Amber!
Tuddelu so long

Kommentarer
Postat av: simoneherself

ledsen för mitt oseriösa språk i det här inlägget

2011-07-17 @ 22:59:04
Postat av: Tina

Låter som du har det bra. Fina foton! Kram

2011-07-18 @ 01:37:41
Postat av: fia

Förlåter inte språket! Måne, stor bokstav och skiljetecken är lågstadienivå... Skäms! :P Närå, kul att du har det bra då. Hoppas du har sett en massa maffiga cobar. Hittar du en gul kan du ju ta med den hem :)

2011-07-19 @ 01:22:01
Postat av: simoneherself

många gula cobar sofis... typ två stycken ;) och en gul med svart :) och några svarta och....

2011-07-19 @ 12:01:50
Postat av: Erika

Åhh är väldigt ävensjuk på dig simone!! Hoppas du har de bra där borta :D

2011-07-27 @ 22:36:02
URL: http://erikastraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0