Ett glapp igen

...i min bloggning. Har helt glömt att blogga, elr så har inte inspirationen funnits helt enkelt. Så mina trogna bloggläsare ;) Jag ber om ursäkt för denna olägenhet.
'
För att sammanfatta livet lite, i ridningen har det gått bättre, träningarna förra veckan gick bra med tanke på att vi hade en dålig sportlovsvecka. Träningen för monica igår gick halvbra, jag var riktigt sur på henne i början för hon lyssnade inget vidare och det fanns ingen framåtbjudning alls. Vi höll det enkelt för antagligen brunstar hon nu och tycker det är jobbigt, vilket kändes igår. I hanteringen blir hon lite överkänslig istället. Jaja, hon får ta det lite easy idag, vet ju själv hur det är när man hamnar i den månaden. Jag får väl vara lite snäll och pyssla om henne och måla hovarna så kanske hon blir glad. ;) Måste putsa grejerna sen träningen igår oxå.
'
Mer kul, idag öppnade vår vernissage i skolans bibliotek, där vi har ställt ut våra konstverk som vi jobbat med i bilden. Jag har min stora papier maché häst, den blev ganska okej i slutändan. Jag gick kanske lite överstyr mot slutet med mina morbida inslag, men det är sån jag är helt enkelt. :)
Glömde ta bilder på festligheterna, vår lärare köpte även in cider och nötter som vi bjöd det glada folket på. :)
'
Snodde bilden från Emma's blogg. Våran vernissage affisch som hon förövrigt också har gjort, superduktig! Jag och Emma syns på bild uppe i högra hörnet, just den bilden visades även på tvapparaterna i skolan som reklam, yay, nästan kändisar?  ;)
'
Hade muntlig redovisning idag om konstnären El Greco, gick helt okej, Jag vet inte varför men när jag väl ska börja prata så tkr jag det är kul. Jag gör allt för att skjuta upp det och jag är nervös innan, men på nåt sätt tkr jag det är kul. Det verkar inte speciellt vettigt, men jag tkr om att berätta om saker. Nu hakade jag ju mig på ord och kom av mig lite ibland idag, det kunde överlag ha varit mkt bättre, men jag gillar ändå känslan jag får.
Till nästa gång ska jag försöka göra ett awesome jobb och få till en bra redovisning, ser fram emot att få presentera Wagner.
'
Soo long, ska försöka vara aktiv nu och uppdatera för er som faktiskt tar er tiden att klicka in på denna sida. ;)

Kommentarer
Postat av: Erica

Såg din häst! Fin, men blev lite smått fundersam över de läskiga händerna som du satt dit ;)

2012-03-13 @ 19:13:29
URL: http://aciree.blogg.se/
Postat av: fia

Välkommen tillbaka, igen!

Blir ju lite sugen på att snika mig in i skolan och beundra era flummiga och säkerligen tveksamma verk. Men har du satt händer på min häst?? Nu blir jag lite fundersam... Du får skeppa hem den till mig sedan, har ju väntat på den :-)

2012-03-15 @ 11:21:08
Postat av: fia

Välkommen tillbaka, igen!

Blir ju lite sugen på att snika mig in i skolan och beundra era flummiga och säkerligen tveksamma verk. Men har du satt händer på min häst?? Nu blir jag lite fundersam... Du får skeppa hem den till mig sedan, har ju väntat på den :-)

2012-03-15 @ 11:21:35
Postat av: simoneherself

erica: Tack så mkt! Ja jag tog ut svängarna lite smått sådär ;)



Fia: Tyst med dig, det är INTE din häst, kmr inte heller att bli och den kommer inte heller att stå i din lägenhet!

2012-03-16 @ 23:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0