Kutter kutter

Så låter min katt när han ligger och drömmer. Och så lite gurgel med. ;) Sött!
'Helgen började med en tur i lkpg. Vi var ett ganska stort gäng i början men sen tappade Emma och jag bort alla. Ist hittade vi Camilla och Sofia och tog några shots med dem inne på ågatan. Sen hittade vi resten och tillbringade kvällen på platå. Det var väldigt kul.. ;) Även om jag hade lite sömnproblem men det är sånt man får ta.
Ska roa buddhismplugg snart. Prov på tisdag. hurra!
Amber jobbades lätt igår och idag får hon ett hårdpass och sen tänkte jag ge henne en ordentlig massage, det gillar hon! Hon är så mkt mer tillgiven och kelig nu än var hon var när vi först fick hem henne. Älskade rådjurshäst, dig vill jag aldrig sälja. Det är det bästa med storhäst, jag "måste" inte byta. Har man inte massor pengar på bankkontot så kan man tyvärr inte behålla en vän bara för att hjärtat säger det. Speciellt om man känner att man vill gå vidare och hästens kapacitet gott och väl räcker för att lära och ge ngn annan en fantastisk ponnyuppväxt.
Nu, PLUGG!


Kommentarer
Postat av: fia

Ooh, smirnoff! Nostalgi!

2012-01-15 @ 22:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0