Spruta

Har varit och vaccinerat mig mot livmoderhalscancer. Jag säger bara AJ, jag tror hon kom åt en nerv när hon körde in nålen i armen för den började ömma en hel del. Men hon var så trevlig så jag ville inte säga något.
Så är det, är förövrigt väldigt nöjd med mig själv idag, gick upp kvart över 5 imorse och skrev loggbok som jag sen skickade in. hurra! plus en del annat. :)
Träningen gick bra igår, inget spännande direkt. Och där tappade jag lusten att skriva p.g.a. kalla fingrar! inspirerande? very much ;).
Snygga Fredriksbergs Izac.

Kommentarer
Postat av: fia

Du har i princip arbetat dig igenom alla mina hästar, haft bilder på alla mina tre bellopojkar. Hm, vemses blogg är det här...?

Hoppas nästa spruta gör mindre ont, men hellre du än jag! <3

2012-02-08 @ 21:43:15
Postat av: Simonehersellf

Mina hästar oxå ju ;)

2012-02-10 @ 20:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0