Förekommande

Min dag har hittills bestått av dumheter, trötthet förenat med lite nytta.
Skulle gått ner o ridit men det blev uppskjutet av att Ella kom på spontanbesök, hon skulle träffat min syster egentligen men hon fick nöja sig med mig och mami.

Imorgon kmr Johanna via egen bil till mig sedan ska vi vidare in till lkpg för att leta litet gnagardjur! Ser fram emot ;)
Tänkte ju visa upp vad jag fick i födelsedagspresent så här får ni en bild på en del av grejerna. kortet med en massa D-ord och godishjärtan är från Camilla! ;)

Och en bild på bur-fixning. Vi ska se om vi ska byta bur så småningom men denna går ju bra iaf. :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Erica

Snygga örhängen dära! Och ååh, ska du skaffa en hamster? :) Mys! Jag saknar att ha hamster, de är ju så underbara de där små (A)

2012-02-18 @ 02:54:55
Postat av: El Maestro David

Så fick du Undead Nightmare trots att du inte gillar zombies.

2012-02-29 @ 10:36:47
Postat av: simoneherself

David: ja, det kliade i fingrarna efter att få spela det. Jag är galen,jag vet. ;) gillar det massor även om jag måste ha sällskap när jag spelar det. X)



Erica:Tack, javisst'! Japp nu har jag hamster, mysrumpestump är ho ;)

2012-02-29 @ 16:33:18
Postat av: Ella

Flurf! vad sa fadern om hamstern? hann du gömma buren sen? ;) Det var mycket trevligt o få kakor.. o mjölk :D yeej

2012-03-17 @ 11:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0