Slut för dagen mätt i magen....

Eller inte helt sant, det var ett tag sen jag åt men det rimmade ju. Klockan är nu cirkus kvart i 4 och jag har slutat, idag har jag verkligen gjort mycket känns det som. Först hängde jag i Sofias lägenhet och åkte sedan med henne till mjölby för hon skulle klippa sig vid 9.
Hade media först och det ägnade jag åt att plugga engelska glosor och läsa liiiiite manga. Sen hade vi svenska där vi skulle redovisa våra namn, betydelsen och sånt. stressad lunch efter det och sen hade jag eng C och vi hade glosprov och sen började vi skriva på en uppsats till nästa vecka. Provade studentmössor, dock inte beställt nåt än! Sen Foto där vi skulle redovisa bilder med olika bländare och slutartider.
Dagen har rullat på ganska bra, trots att jag vaknade på fel sida imorse och kände mig trälig och sur! Men ibland har man bara såna mornar, jag drömde väl om nåt otrevligt. ;)
Försöker få nån att komma ner och hålla mig sällskap här nere i källarn nu när jag måste sitta och vänta, tacksam för de underbara fåtöljerna vi har härnere!
Hem och rida sen, har hoppträning egentligen men jag vet inte hur det blir med den än eftersom hon tävlade för bara några dagar sen och hon har ju inte superkondisen än vad gäller hoppning. Jag har tid att ta det lugnt, det är viktigt att inte "övergöra" i början, speciellt som hon är en så fantastiskt snäll häst som säkert skulle hoppa även om hon var döende. skämt åsido, det vet jag egentligen inte så mkt om eftersom jag inte haft henne sålänge, men jag tror hon är sån, hon vill alltid göra sitt bästa. Hon skulle nog inte dö av att gå idag men vet inte hur jag ska göra än somsagt! :)
oj.....det var långt och sentimentalt....det är nog bara min maniska syster som orkar läsa allt X)
Ska jag knoppa igen till Jönköping på söndag...? hm...kanske

Kommentarer
Postat av: fia

Klart din maniska syster läser allt, hon har ju inget annat för sig :) Jag säger knoppar, det ser mer dressyr ut. Och sedan säger jag "Vanten då?!" Varför har min lilla socker inte gjort några appearances på sistone? T.T

2011-09-08 @ 18:21:44
Postat av: Camilla

Mohaha ja läser oxå, hur långa inlägg du än gör ;)

2011-09-08 @ 21:27:27
URL: http://camillalaarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0