Live another day

Hej hej, sitter just nu på mitt rum och tar det lugnt, det är studiedag! Åkte taxi in till boxholm vid halv 10 imorse, och vidare därifrån tog jag pendeln till mjölby, hade körlektion, självständig körning plus ecodriving, gick helt okej(kan äntligen se ett körkort hägra nånstans i framtiden!) och satt vid dator och repeterade och repeterade... ;)
Blev sen upphämtad av min mor och så åkte vi till lundbyhallen och köpte sallad, alltså, inget salladshuvud utan en "mat"sallad. Dem har en disk där man kan plocka ihop sin egen sallad med kykling, kräftsjärtar, olika grönsaker och såser och sånt. Hur gott som helst! orkade bara äta halva så har litegrann nu till kvällen.^^
Igår tränade jag och Amber för monica, gick jättebra, hon var hur fin som helst och man kan verkligen känna att hon orkar mer nu i galoppen! Imorgon är det hoppträning för Tord igen.
Nu ska jag ut och skritta lr bara gå en promenad med henne, orkar inte rengöra utrustningen bara för en liten sväng, känner mig ganska lat just nu faktiskt. Men en kort sväng blir det väl bara iaf, hon har gått hårt nu de senaste dagarna.
Finast i mitt hjärta <3
Hej hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0