En såndär Fredag igen

hej hej, klockan är nu 10 och jag är hemma från skolan idag. Inte bra alls men jag mådde jättedåligt inatt och kunde knappt sova något alls så när mamma väckte mig vid ca halv 5 så kände jag att jag inte pallade. -ett resultat av att jag sprang igår? nej, men har faktiskt träningsvärk, så idag ska jag bara rida och pyssla med körkort och glososr och sånt. Ikväll ska jag på kräftskiva med brudarna i lillabäck, det ska bli gott :)
Oj har en tuva som ligger och skäller, morrar,rycker och vibrerar i sömnen :O jag dog just av söthet tror jag....
Jag känner för att fräscha upp tillvaron lite med nya kort, får fråga lilla mor om hon har lust att ställa upp ^^
hoppi hoppi/ simone

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej , var gärna med i bild tävlingen !

Kram



http://ryttarinnan.devote.se/blogs/11988160/bild-taevling-.htm

2011-09-02 @ 23:31:52
URL: http://ryttarinnan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0