Regnigt värre

Hej regnväder! Torsdag idag och vi har bild och kulturhistoria. Jag älskar vädret trots att det sabbade frisyren imorse. Igår var det Tordträning och jag blev väldigt lycklig när jag fick se att det var studs och och korta svängar som gällde. Precis vad vi behöver. :) Tävling i vreta på lördag. Annat som hänt är att min katt har varit i slagsmål och fått ett köttsår i huvudet, skitläskigt. Han hade fullt av blod i pälsen och smutsigm, tur att han är som han är och inte har något emot att bli duschad.
Vann förövrigt 42 kr i hicka, alltså en krona för varje hick, det var lättförtjänta pengar. :3
Mm vad skönt att det är fredag imorgon. :)
Just nu vill jag mest hem och fika och tända lite ljus....
Hej Hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0