Måndagmorgon igen

...Och jag sitter som "vanligt" i skolan i onödan, tanken var att vi skulle ha fotografisk bild nu, men det verkar inte hända för ingen är här. Så jag sitter i mediakällaren och vet inte vad jag ska ta mig till, kanske skickar in min fotouppgift istället... för det här känns ju trist. Ajja. Idag har jag körlektion kl.14 med Patrik. Sen ska jag hem och rida Bambi och kanske den gula om det blir tid över! hatar att sluta tidigt och sen inte kunna ta sig hem, som idag när jag slutar halv 12 t.ex.
Nu blev jag lite glad iaf för nu kom läraren, så jag kör en privat visning av mina bilder så behöver jag inte vara här nästa måndag... fast det lär jag väl vara ändå.
Det här beskriver Tuvas och min relation på ett ganska roligt sätt; Simone älskar Tuva, Tuva älskar Simone ibland, Simone gör allt för Tuva, Tuva vill helst vara med Mamma....
Hej Hopp!

Kommentarer
Postat av: fia

Ohoj, lillasyster! Your biggest fan is back! Har helt glömt att kolla bloggen sedan min dator lade ner, men nu är jag här igen. Jag vet att du har saknat mig <3 Trevligt med ny bg btw, den andra var lite för jul.

For now, xoxoxo

2011-10-04 @ 23:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0