Tankar och vardag

Idag hade jag mig en skolfridag, bra och samtidigt mindre bra. Imorgon har jag ev. två muntliga redovisningar och på torsdag har vi nat skriftligt prov i svenska. suck. Händer ungefär nada större delen i skolan och så pang! dubbelsuck.
Aja, Idag har jag som sagt inte varit i skolan utan hemma och pluggat. Pluggat och funderat. Jag hatar verkligen muntliga redovisningar, är så rädd för att stå därframme och få tunghäfta! Speciellt när jag inte är hundra på vad jag ska säga.. Red en sväng på Amber i mörkret förut (sabla mörker!)
Tänk vad bra det är att det finns bra människor i ens omgivning. Människor som stöttar och är positiva även om man själv inte är i sitt esse. Det är guld värt och bör behandlas med största omsorg.nSå är det.
Jag hade något på hjärtat förut, men glömde bort vad det var. Och det kanske är lika bra egentligen. :)
Jag hoppas du kommer att finnas där för mig när jag behöver det, för du vet att jag alltid finns här för dig.
Hej Hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0