torsdagsmys!

Hej, sitter just nu i en datasal i skolan, vi har håltimme fram till klockan två -.- Har skrivit nationella prov i svenska och det gick bra. Gick fortare än vad jag trodde. Vi fick ju hur mycket tid som helst på oss, och då får man lite sådär dåligt samvete för att man inte ens stannar hälften av tiden..

Igår var det tordräning, det gick bra och tord tycker att det händer saker hela tiden så det är ju skönt att höra. Bambi var lite överspänd och så men vi redde ut det ändå rätt bra. :)

Imorrn verkar det som att jag ska åka till Ullared med mami och papi. Det var lite sådärigt om jag skulle hänga med först men sen så visade sig att Emma skulle dit imorrn! Det är ju för slumpigt  för att missa. :O

Allmän status idag: känner mig alldeles övermysig och slapp idag, skönt! Med andra ord känner jag mig som min gamla dammiga katt därhemma. :)

Något annat spännande är att Coop har öppnat och bjuder på smörgåstårta och billigt godis. aha. ;)





slänger in en gammal bild på pherrari och mig från kumla. så kan det gå om man söker på sitt namn på google för att man sitter vid en tråkig skoldator. ;O



Hej Hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0