Idag är en grå dag

..men det beror inte på mig. :) Andra dagen i skolan, hade två ganska tråkiga lektioner, fick reda på att jag visst läser utökat? jaja det är väl bra kanske. Skjutsade sen den myket trötta Emman till bussen och stannade en snabbis på lundbyhallen. Snappade till mig ett paket ballerina och ett paket muffins som var på rea, tänkte överraska mor när hon kmr hem.:) Igår var det träning för Monica, Amber kändes super och vi gjorde några felfria byten i galoppen så vi är på god väg med det nu äntligen. Ingen hoppträning på onsdag nu eftersom hon har gått hårt de senaste dagarna.
premiärtur på terrängbanan, det var kul fast annorlunda tyckte Bambi! Vattnet var inga problem. Sen tog hon två gigantiska uthopp i trappan. Lyckades sitta kvar gud vete hur. Men annars rullade vi mest på. :)
Ber om ursäkt för den tråkiga kvalitén
Har fel dator för att fixa till bilderna så ni får dem i råmaterial tyvärr. Får se om jag kan fixa till de övriga och lägga upp. (y)
hej hopp.

Kommentarer
Postat av: fia

Fälttävlansbambi och fälttävlansmåne! :D

2011-11-08 @ 16:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0