Du kan ju drömma

Idag är det fars dag! Min egen far ska få en present snart och tårta(som jag dekorerade förut.)
Igår åkte vi som sagt till Tyskland vid tre och jag sov hela vägen till Helsingborg. Vi var framme vid kanske halv 12. Sen handlade vi, eller pappa handlade. ;)Jag hjälpte mest till och sådär. Hittade lite som jag tyckte om, bl.a. nån slags jordgubbslikör som såg spännande ut. Värt ett försök eftersom jag har så svårt att få ner något i alkoholväg nuförtiden. Det är ju egentligen ganska bra, men ibland känner man pressen från alkoholkulturen runtom. Hursomhelst så var det väldigt mysigt alltihop!
Därefter färjade vi oss hem och när vi hade landat i Sverige igen så fick jag köra oss hem. 4 timmar på motorvägen bara, i världens dimma och mörker.. ;)
Det var mystiskt men jag var envis. När vi äntligen kom hem så var jag helt slut men var tvungen att hjälpa till å lasta ur bilen och gå ner och fixa och kladda på Ambers hovar. Men sen dog jag mest bara i sängen.
Det var min lördag lite kortfattat, ha en fortsatt bra söndag!
Idag är det fars dag! Min egen far ska få en present snart och tårta (som jag dekorerade förut).
Igår åkte vi som sagt till Tyskland vid kl.3 mitt i natten och jag sov hela vägen till Helsingborg. Vi var framme vid kanske halv 12. Sen handlade vi, eller pappa handlade ;). Jag hjälpte mest till och sådär. Hittade lite som jag tyckte om iaf, bl.a. nån slags jordgubbslikör som såg spännande ut. Värt ett försök eftersom jag har så svårt att få ner något i alkoholväg nuförtiden. Det är ju egentligen ganska bra, men ibland känner man pressen från alkoholkulturen runtom. Hursomhelst så var det väldigt mysigt alltihop!
Därefter färjade vi oss hem och när vi hade landat i Sverige igen så fick jag köra oss hem. 4 timmar på motorvägen bara, i världens dimma och mörker.. ;)
Det var mystiskt men jag var envis. När vi äntligen kom hem så var jag helt slut men var tvungen att hjälpa till å lasta ur bilen och gå ner och fixa och kladda på Ambers hovar. Men sen dog jag mest bara i sängen.
Det var min lördag lite kortfattat, ha en fortsatt bra söndag!
lite spegeleffetkt där tillbaka på mig, jaja. En present som jag fick av min älskade far från färjan, har velat ha den här parfymen sen länge!
Hej Hopp!

Kommentarer
Postat av: Erica

Den där parfymen har jag också haft, den luktar gott! :]

2011-11-14 @ 19:26:28
Postat av: Simoneherself

Ja den är helt underbar, fräsch och luktar inte gammal katt!

2011-11-14 @ 19:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0