Kära blogg

förlåt för taskigt underhåll, har inte haft tiden att sätta mig ner med datorn så. Nu har jag lite tid. Sitter just nu i husvagnen och har en tokig hund springandes ut och in här, försöker att undvika att få datorn uppäten. Väntar på att Hayley ska svänga förbi med två av sina hästar, vi ska ut och rida i bergen är det tänkt. Agneta ska rida med på Mr. B som jag precis borstat iordning. Vad mer, inte så mkt har det hänt idag, gick upp och fodrade och sopade stallplan. Myste lite med fölet Ginny.
Det blåserlite småkallt och är molningt, utanför husvagnsdörren har det samlats en liten grupp djur ser jag nu, hm.
Inte så mkt mer att tillägga just nu, vi red ut på de två svarta hästarna igår, Sunny och Lady. Jag hade Sunny.
Det gick bra, red inte så långt eftersom de inte är vana. Bara lite latjolajban när det kom en hel hästflock galopperande.
Sådär, voilà, uppdaterning!

Kommentarer
Postat av: fia

bättre sent än aldrig, förstås ;)

2011-07-25 @ 18:33:29
Postat av: Amanda

Sv: Ja visst en coach skulle jag behöva anställa!!! :) Men jag har faktiskt kommit så långt nu att jag har anmält mig :O, Fixar kortet den 4:de och så kan jag typ hela dressysprogrammet nu :) Bara köpa lite benskydd, nummerlappar och sjukkort grejen typ så :O

och framför allt TRÄNA MASSOR!

Kramisar!

2011-07-26 @ 10:43:24
URL: http://aaammaaannddaaa.webblogg.se/
Postat av: simoneherself

heja! :) anställ mig ;) hehe nemen härligt, undrar om jag ska va med där? det får vi se. medicalcard! kul, jag vill också träna :)kramkrampuss

2011-07-26 @ 20:58:03
Postat av: simoneherself

är ju inte hemma då, silly me :)

2011-07-27 @ 22:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0